Aik-Dif

Hej, Kom nyss hem från skolan, fick skjuts med pappa så jag kom hem tidigare.
Ska strax ta en dusch och sen fixa till mig för att sedan dra vidare med Linnea, Max och hans kompisar mot stockholm och se matchen mellan AIK-DIF , ska bli förbannat härligt! ;D

Den här veckan har gått så otroligt fort, faktiskt fortare än vanligt tack och lov.
Ser fram emot lördagen med middag och stor fest , och dessutom en jävla massa shopping på dagen. behooov!

Denna goda grej tillagade jag mig alldelles nyss

en näve frysta jordgubbar
1 lime
lite citron yoghurt
lite apelsin juice

                                                                                image119

p.s lägg märke till mitt fina sugrör (cowboyen från ToyStory) haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha såååå kul ikväll på matchen ! :)

2008-04-24 @ 14:28:19
URL: http://samanthacohen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0