21 april

Idag är det måndag med sol ute, och självfallet blir man otroligt glad och pigg!

Igår jobbade jag i cirka 4 timmar, det gick helt okej, var ute servering så de va mysigt ;) , därefter mötte jag upp Lagga och vi köpte med oss en varsin sallad till bryggan, myys . Därefter tog vi oss hem till henne och solade lite på hennes balkong, och efter det övningskörde linnea mig hem (?!) , men hon var väldigt duktig haha!
Senare kom elin och vi tog en rätt lång och skön promenix, blev ingen träning för mig igår tyvärr,,
Och efter det mötte hanna upp oss och tog en liten pratstund.

Idag hoppas jag på en liten stund på bryggan och sen träning,
Nu ska jag göra mig klar för skolan ,

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0