trött

igår va det fest hos Jonas i Våla, helt okej kul faktist ! pallar bara inte denna dag.. Sov ingenting i går natt eftersom vi flög tidigt, sov nästan ingenting den här natten heller, så är helt slut. men idag blir det lugnt. Väntar på att pappa ska komma hem och laga ( nu kom han precis! wiihii) mat , eller nej jag tänker göra mig en sallad själv i think.
Ska träffa lager om ett tag och ta det lugnt,, kanske hyra en film?
Sitter här och funderar på att färga håret,, vill ha det ljusare , men inte blont utan ljusbrunt.. svårt det där.
Imorn blir det Halloween fest hos Diyar , ska bli jätte kul!  Göra massa goda drinkar, och äta gott. Förväntansfull!

På tvn är det " A lot like Love" och den filmen är bara så gullig, tänk om man själv kunde få ha det så..
Ska gå och kolla klart på den , och sedan måste jag läsa ur min bok och skriva om den, ska vara inlämnat på måndag. blää.  Men först, en dusch!
   Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0