söndag

söndag,söndag,söndag. Hata söndag.. Söndagar får en att inse att det är skola dagen efter, pallar ej.
Kom hem kl 4  natt, lång kväll. Började hos linnea och slutade på Scandic Hotel där det var fest, trevligt trevligt.
Vaknade kl 11 av Hanna som ringde och väckte mig! så trött, men går nog och lägger mig om ett tag igen.
Malin ringde för ett tag sen och jag bad henne komma hit, hon har en sån där dag där allt bara är fel, och då är det inte ens den veckan heller. Så vi bakade en kladdkaka för att bli lite gladare ( egentligen åt pappa eftersom det är hans dag idag) , haha. Malin skulle vidare till sin farmor så nu sitter jag här själv. Linnea ligger hemma och sover, Hanna hos robin, och Natta vart är du egentligen?
jaja, blir väl det gamla vanliga en sådan dag, varm choklad och en filt framför tvn!

Tjinge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0