måndag

idag är det måndag. Klockan är halv 6 och det är kolsvart ute. varför ska det vara så? varför kan det inte vara sommar och ljust och helt jätte mysigt varmt? jag orkar inte slasket..
Skoldagen flöt på rätt okej idag. Kom hem för ett tag sen och är jätte hungrig och jätte trött. Mamma och pappa är och köper ny bil till mamma så dom kommer inte hem på ett tag, Lillebror har hundra kompisar hemma som springer omkring och leker kurragömma. Storebror sitter ute på sitt rum och vill inte komma in och laga mat. Hepp, här blir det till att vara jätte självständig! har ont i magen..
Hoppas på att få åka och träna också, om mamma hinner komma hem i tid. orkar inte ta bussen in själv. jag är JÄTTE lat idag, imorn och alla dagar i veckan. Sån är jag. wiii, tack gud.
Har inte heller hunnit inhandlat ett par bra höst/vinter dojjor än och mina stövlar är på klackning. Så nu är jag jätte blöt om fötterna :/
Denna dag var ingen bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0