imorgon är det fredag

Idag är det torsdag. Det betyder att det är fredag imorn! ( nu va du duktig ) . TACK OCH LOV FÖR LITE HELG.
här sitter jag och (för att vara lite äcklig) snorar för fullt och har väldigt ont i halsen.. Kom även på hur mkt det kliar på handen :S stört..
malin sitter här bredvid mig och är så där söt som bara hon kan vara när hon har varit ute och sprungit :D wiihii!
Nu måste jag gå och plugga lite,duscha, sen sova för att orka med skolan imorn.. vilket jag egentligen vill slippa menmen "sånt är livet" ..
CIao!

image22  uhhh, söta har vi också varit faktist ;)

Kommentarer
Postat av: camilla

men gullungar då! & dessan, söta är ni fortfarande ;)

vi borde ses snart igen!

2007-12-03 @ 19:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0