godermorgon

godmorgon, vaknade just av att linnea glatt väckte mig. Tack! nerå , skulle ändå upp.
Igår var jag och hanna hemma hos linnea och tog det lugnt.. Alla va så trötta efter den här veckan så vi orkade inte dra ut..Men nu är vi utvilade så ikväll blir det partaj!
Idag hade jag tänkt att träna, men så blir ej fallet. Linnea försökte få med mig, men jag och mamma drar nog in till stan och handlar present till far min. Glöm inte farsdag imorn gott folk!
Börjar faktist känna lite press på att handla julklappar , de är ju ett tag kvar men tiden går fort. Nej, nästa studiebidrag får gå åt till julklappar. vad och till vilka jag ska köpa till får jag tänka ut någon annan gång.

nu ska jag ta en kopp varm choklad och kolla på tv med lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0