Godafton

kom hem från skolan för ca 20 minuter sen. Dagen har varit väldigt kort idag, har bara haft två lektioner. så de va skönt. Men var däremot tvungen att åka en timme tidigare imorse än vanligt, fick i uppdrag att gå till Park In (hotell) och ställa massa frågor typ. men det gick bra :) .
Måste strax ta en macka och sedan plugga.. Ska redovisa imorn i 4 minuter om vad jag vill, somsagt. Skulle gjort det i måndags men bara halva klassen hann me, så för mig blir det imorn. Jag hade tänkt berätta om Tunisien men det verkar så tråkigt efter att jag hört alla andras, så för mig blir det nog Konståkning ist, det är ju ganska ovanligt ändå..
känns som en bra tid här framöver:

Snart jul
Snart Nyår
Efter det min födelsedag ( ;) )
sen Nattas födelsedag
Det = Stor fest för oss!

Och i helgen blir det Äckerölinjen med alla sötnosar, och efter det fest ! Ska bli trevligt :D
har även hört att det disskuteras hemma hos Hanssons (linnea) om att hon kan tänkas få låna sin farmors hus i Spanien i en vecka sisådär i vår. HOPPAS tjejer!!! det behöver vi<3



 
                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0