fan för er

har varit hemma hos malin en stund , kollat på "andra avenyn" , kan inte säga mer än att det är ett väldigt spårat program , fattar nada.
jaja, iaf.. jag är lite smårädd för mörker och jag och malin bor bara emellan en massa skog, så storebror fick gå och möta mig (A) haha, men.. så när vi kommer till skogen precis innan vårat hus kläcker adam ur sig att "hörru,  jag tyckte det knakade i skogen när jag gick förbi här först, typ som att det satt nån i skogen eller nåt" ( jätte allvarlig också)  och jag säger "lägg av!" ( och drar på mig luvan, som om det skulle hjälpa) . Klart som fan att petter och jocke hoppar ut från skogen och skärms som små aaas!! fan för er, jag har nog aldrig varit så jävla rädd i mitt liv!
ni ska fan få tillbax! haha usch...
men men, de har ju varit halloween så de va väl inte mer än rätt att bli rädd!



se mina vackra bilder från halloween festen hos diyar i fredags ;)

image6image7image8  ( jag och linnea var "prostituerade kvinnor som hamnat i fyllecell" och hanna och natta var våra "hallick poliser" haha) skit kul tyckte vi , horner var ju slut i hela stan ;)

Kommentarer
Postat av: mitt namn är och förblir malin!

kul att du nämner hur mkt du älskar mig me!! :P

2007-11-04 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0