dagens

Idag åkte klassen till arlanda. Kändes så sorgligt att komma dit igen efter prick två veckor och se alla resenärer som påminner mig om när jag själv åkte bort :/ . Men det var ändå rätt skoj!
Vi fick guidad tur i hela arlanda, intressant faktiskt. Några åt på mc D , och Hampus blev överlycklig när han fick Evelinas leksak från happymealet. Vi tyckte också att det va skit kul, iaf på resan hem. haha. Trötta? jotack.
gick ett tag på stan efter "skolan" och åkte sen hem och åt middag , mumma.
Appro på ingenting färgade jag håret igår, och Malin, jag blev faktist nöjd! lite ljusare, lite mer "rådjur" kan man kalla det. Malin stod såklart brevid och skrattade åt mig , MEN det blev rätt bra ! känn på den du ;D !
Nu sitter jag här, mätt och belåten och ska om ca en timme dra med mamma och hanna till Friskis och gymma lite, känns skönt.

Dagens lite roligare : Hampus robot gubbe från MC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0