Shop until you drop

det är vad jag gjorde igår och även vad jag ska göra idag!

Igår var jag på stan med Malin , och även Hanna och Nathalie. Och så träffade vi på Sofia,Sofie och Camilla ett antal gånger ;P . Ungefär 700 spänn rök för mig,  både till allt från mat och busskort till kläder och smycken.
Gårdagens bästa kap var absolut min nyårskjol jag köpte inne på indiska för 200 kr, inte på rea men ändå, Tack för tipset Sofia!


Idag bär det av till Stockholm med Linnea, inga andra kunde ju följa med, Så det blir en Desirèe och Linnea dag helt enkelt. Shoppa,shoppa,shoppa!
Vi fyra tiden kommer mamma in och så stannar hon och jag kvar på hotell över natten, ska bli myyysigt! sen blir det nog en shoppingrunda till imorn!

För tillfället sitter jag i linneas säng medans hon springer omkring och fixar och trixar. Bredvid mig ligger marcus och halvsover med musik i öronen. Om tio minuter går bussen in till stan så det är väl dax att lägga ner skrivandet lite.
 
Hejdå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0