Pappa 50 år, Spårat!

hej! idag fyller min kära pappa 50 år. Hela firandet började helt spårat haha.
Kl 12 i natt kom hela släkten utklädda som jag vet inte vad, och smällde raketer och knackade på alla fönster i hela huset, Pappa och mamma låg och sov. Åh herregud säger jag bara va kul det var! vilket man kan se på bilderna..
Dom hade även fixat en jätte söt skylt på pappa när han var liten pöjk!
Nu sitter jag här och är jätte trött, blev ju väldigt sent igår/imorse.. vaknade för ett tag sen och fixade till mig direkt.
Pappas chef kom förbi nyss och gav han från hela jobbet en spabehandling för 5000 kr i två nätter för två pers. Jag vill jag vill!  ne, det blir mamma och pappa som får äran haha.
Han fick även världens finaste blombukett.
Snart kommer det ännu fler gäster och sen kl 4 bär det av för mig och familjen till Musikenshus på nån konstert mamma har fixat. Ska bli kul!

Nu måste jag sticka, Ciao!

hahahahahahaha
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0