onsdag

idag är en sån där tråkig omprovsdag.. Och jag var tvungen att åka till skolan för att jag hade missat Matteprovet när vi va i Tunisien och Lindvallens grejen när jag försov mig nån dag. drygt men ändå skönare än vanlig skoldag! Matten gick väl sådär, bara jag får G blir jag nöjd. Nu sitter jag i datasalen med Natta och några andra som gör Praktiskmarknadsföringsprov, så jag har tid att sitta här ett tag och skriva lite ;) . tyvärr kan jag inte gå in på Playahaed för det står typ "denna dator är spärrad mot denna sida, någon annan användare från den här datorn har misskött sig" jahapp. jaja, jag vill bara inte till stan nu, orkar inte vara i den här "miljön" något mer!
Nu , snart , eller om någon timme ska jag träffa linnea på stan och kolla lite julklappar. Gick på stan igår ett tag också och hittade lite grejer till mammi :) nu är det bara den svåra delen kvar,, och det är vad jag ska köpa till pappa och adam..förslag?  funderar på att  köpa en typ kofta till adam, det är ju skitsnyggt på killar så han borde få lära sig lite ;) . men det är ju jätte kul att man har mkt pengar så här just denna månad när man väl behöver dom också.. jaja det är väl meningen kanske haha..
Nu verkar dom flesta vara klara med proven så äntligen kan jag/vi dra härifrån!


Surt att  det är December och man kollar ut genom fönstret och ser att det reeegnar och är piss väder..
de är dax för lite snö nu ju!
image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0