måndag

hejhopp! idag är det måndag, det betyder ny lång jobbig vecka ,, :/ ..
Nu är jag i skolan och ha bara en lektion kvar av dagen, ! men den här dagen har gått ovanligt fort. Kom försent imorse  pga att pappa var nära på att få motorstopp på väg till skolan, men när han skulle tanka kom han på att han hade glömt plånboken hemma,, wiihoo sa jag eftersom att jag var tvungen att följa med hela vägen hem igen,, vi klarade det precis och när vi kommer till första bästa mack när vi varit hemma igen så får han motorstopp OCH någon jävel hade rånat macken på all bensin så vi kunde inte tanka,, haha fyfan säger jag bara, bara för att liksom. men det ordnade sig sen iaf .. så kom till skolan en timme försent men jag klagade inte ;) ..
Idag ska jag ner på stan och kolla klappar sen ska jag träna!

måste sticka,
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0