Jullov!

JIPPI, nu är det jullov!!! sååå skönt! va i skolan idag för första gången den här veckan, Vi hade först turismkunskap men där pysslade vi bara , och sen drog vi oss ner till aulan där det var uppträdanden och bror stod och kastade godis åt alla (elevrådet typ) . Sen blev det klassrummet och sen ner på stan.
åt på kina med Linnea,Elin och Sofia , det var mycket gott ;)
Sen köpte jag present till mallanbrallan (nähädu jag tänker inte avslöja ;)) , och nu sitter jag här och skriver.
Nere sitter adam och philip och kollar på tv. Vi har huset för oss själva i natt för mamma och pappa är på konferans typ. Synd att man har en lillebror på 11 år, annars hade det väl blivit festligheter..
jaja, vi ska iaf köpa pizza, kolla på film och baka ett pepparkaksslott! haha ska bli spännande.

P.s. Jag var även på apoteket idag och köpte en bra munsalva, så nu ser det lite ljusare ut! ;) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0