JULAFTON!

GOD JUL ALLIHOP! idag är det julafton och gud så mysigt det är!
Vaknade av ett sött litet paket bredvid sängen, gick sedan ner där frukost var framdukat. Adam hade turen att få mandeln i gröten, fast den följde med ner i soptunnan sen för han tål inte haha .
Nu sitter jag här och kollar på julklapparna under granen 24/7............... vill ha dom nu nu nu ! Men nej, det blir ikväll ist!
Snart ska jag ringa malin, vill träffa henne och byta julklapp!
Förresten gjorde jag jätte bra rim igår också till alla paketen haha kanske ska bli rimskrivare på heltid?

Nu måste jag kila.
Ville bara hälsa alla en god jul och ett gott nytt år, det ska iaf jag ha ! :D

      

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack söta du ! ;)

2007-12-26 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0