fest

fyfan säger jag , var på fest i Åkerlänna igår med allt och alla.. Blev en väldigt lyckad och jätte rolig kväll måste jag säga! även om en och annan människa spårade lite haha ;) .
Mår hyffsat bra idag faktist, hällde i mig typ 20 glas med vatten innan sängsdax, iförsej var det små shotglas men det gjorde susen iaf. Hanna kom hem till marcus ungefär en timme efter mig och linnea för att hon GICK dom ca 4 kilometrarna kl 3 på natten, du är för go du.
jaja, det var iaf en jätte trevlig lördagkväll vi hade, förutom att någon jävel snodde nattas jacka :S den människan måste ju haft väldigt roligt eftersom att det ända han/hon roade sig med var att sno fyra jackor till. Good for you!
I morse åkte jag,hanna,linnea och marcus och köpte pizza, mumms!
Sen har jag resten av denna dag sovit i soffan och ska precis ta ett bubbelbad, skööööönt.
Imorgon blir det lite julklapps handling i think.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0