dan före dopparedan

Imorn är det julafton ! :D wiihoo! 
Nu börjar julen faktiskt kännas, I fredags var jag hemma med brorsorna och bakade pepparkakshus ( mest för philips skull) men det var skojigt! Fast säger jag att det blev fint så ljuger jag väldigt mycket! haha.
Vi tycker att det liknar det gamla fästningen som ligger där farmor bor. Det är typ flera hundra år gammalt så då kan man ju tänka sig hur det ser ut..
Igår tog jag det lugnt , jag och mamma gick till lövstalöt och så stannade jag hos linnea och kollade på julfilm, den var jätte rolig!
Nu sitter jag här, känner mig inte fullt så fräsch för min "allergi" har fortfarande inte gått över.. :/ .
Strax ska jag och familjen ta oss in till stan och fika, och  handla dom sista julklapparna. Ska bli mysigt!


(bild kommer i nästa inlägg)


Kommentarer
Postat av: LillaLiza

Gumman, jag hoppas att din mun mår bättre :)

2007-12-23 @ 21:43:50
URL: http://lizalanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0