andra advent

Idag är det andra advent! Här i mitt hus städas det, plockas fram ännu mer ljusstakar och pynt , och mamma står nere i köket och bakar lussebullar för fullt, och det luktar riktigt gott måste jag säga ;) ! Julskivan är också påslagen och det känns som himla mysigt, det ända negativa är väl det att snön inte har hunnit falla på backen än. Vill ju åka pulka !
Här sitter jag (och jo jag har visst hjälpt till med städningen) och gör inte så mkt, känner mig iaf utvilad. Det blev en hemma kväll för mig igår, var så otroligt trött och har ont i min fot :/ ..
Linnea var också hemma och vi orkade inte ens träffa varandra (alltså väldigt trötta) , och Elin drog till sina kusiner.
dom ända som orkade dra ut var Hanna och Natta, ska ta och ringa dom jäntorna snart!
Idag kommer Malin hem till mig och adventsfikar framför tvn, ska bli mysigt :) !
nu måste jag ner och duscha och sedan plugga Samhälle, kuuuuul med prov imorn! Inte* .

Här är lite bilder från i fredags hemma hos Liza (hon som håller i kameran btw) , Jätte lyckad kväll tjejer!

       

Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)

2007-12-09 @ 12:05:54
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0