Studentpresenter

Tänkte lägga upp lite bilder på ett par studentpresenter och nya shoppingfynd.
Kan passa på att nu sådär en vecka efter tacka för alla fina kort och presenter osv.
TACK bästa släkt & vänner<3



Dessa fick jag av mor och far.
Halsbandet är från Cocoo.se
Armbandet är Designat Laila Bagge (silver&sånt)


Hattlådan är från mamma (älskar den)
Från affären Papper.


Silver längst till vänster - fick jag i studentpresent
från mammas kompis med familj, från Guldfynd.

Stora med diamanter köpte jag från BikBok.

Grön/gula till höger köpte jag i Gamla Stan i Stockholm för 200kr i en liten butik.

Den blåa är studentpresent från M&P - Från Tomas Sabo (big love)


Fred Perry väskan kommer från Holmlunds, från M&P i studentpresent.
Perfekt för träning!


Nyinköpt, blusen kommer från Vero Moda
Kjolen lämnade jag dock tillbaka och böt mot en svart långklänning istället!


Den här bilden tog jag bara för att jag älskar den lilla hörnan av rummet..
Kortet med studentmössan på har min faster handgjort (sjukt duktig).
Bakom står min "klassens" motivering.. Live Love Laugh.
Jag vill ta studenten igen,, ni 92or, NJUT!

/Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0