Lev älska & skratta


Okej.
Så här sitter jag klockan 1 (relativt nyvaken) på mitt feta arsle och är riktigt rastlös.
Jag är van vid att alltid ha saker att göra, skola i vardagarna och jobba på helgerna men jag börjar inte jobba för ens nästa vecka, gaah.

Träna? Nepp, då kan man ju inte det på grund av knät.. Notera att det oftast är då man verkligen verkligen VILL träna också. (gotland v 29 here we come)

Glida på stan? I det här vädret, nej tack.

Ringa Linnéa eller Elin och bara flumma? Nä, dom ligger och schteeeker på en vacker strand, och det är dom värda efter allt slit i skolan. So no interrupt!

Ringa alla andra och höra att dom faktiskt har ett liv och massa att göra? No thanks.

Jag har alltså inget att göra, men jag har heller ingen ork att ringa någon, för jag har ingen fantasi left anyway..

Dock har den här helgen gått fort, och varit rolig.
Blev meddragen ut på BJ med Hanna & Lina i fredags, väldigt mysigt.
I lördags jobbade jag på UKK ett par timmar och efter det blev det lite förfest hemma hos Alex och sen utgång.
Linda och jag hyrde film igår och låg rätt döda hela dagen.

Nu ska jag sy klart min kudde jag påbörjat, sen ska jag försöka dra mitt ass ut på en promenad åtminstone, det mår man bra av människor!


Update - Malin ringde och ville leka. Yeeey! Får se vad som hittas på.

/Desirée



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0