I want to be a billionaire

Jag har vänt dygnet totalt, sover länge, vaken länge.. allt är så länge.
Trodde aldrig jag skulle säga det här men. . . Jag vet inte om jag gillar att vara ledig.
Börjar jobba med Linnéa nästa vecka och tjänar storkovan, Unico har stängt fram till i augusti, vilket betyder att jag suttit och förlorat pengar i flera dagar.. 
Jag får panik, även fast jag vet att detta endast är för att jag inte har sommarlov och en skola som börjar i höst, utan att jag måste ta vara på varje dag.
Bara gud vet vad jag gör i höst..
och i framtiden.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ær vældigt svårt att veta vad man ska gøra till høsten. Jag har mina kurser och mitt extrajobb men det kænnst tråkigt att pyssla med något som bara kænns som tidsførdriv. Men samtigit vet jag inte vad jag vill gøra och dærfør ær det ingen ide att børjar plugga på heltid och ta lån :-). Hoppas att de løser sig och att det snart klarnar før dig också vad du vill gøra.



Værmekramar!



//Forsa

2010-06-18 @ 09:01:22
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0