8 juni

Ögon som små ärtor, snorig näsa och tillhörande rethosta.. Är vad jag har att erbjuda omvärlden idag.
Jag trodde bara att jag hade skrikit en aning för mycket på flaket, men uppenbarligen blev jag sjuk som körsbäret på toppen!

Jag och mamma har haft det jättemysigt. När vi kom till hotellet öppnade vi skumpa och sen bänkade oss framför en hyrfilm med massa gott, och igår strosade vi omkring de mysiga områdena i Stockholm och fyndade varsin klocka, vackra ringar osv. Perfekt "några dagar efter studenten" mys.

Idag ska jag träffa Linnéa och Elin för att säga hejdå innan dom drar en vecka till Alanya med klasstjejerna.. Gaah vad jag vill åka utomlands!
Förmodligen blir det en resa senare i sommar och dessutom åker familjen iväg i oktober!

Nu ska jag försöka äta lite frukost.. Blir så arg att jag inte kan ta mig ut och jogga lite i det vackra vädret.. Men då kommer knät in i bilden haha, orkar inte ens ta upp det, ska iallafall snart till sjukhuset.
Ååhhh.


Här är en bild från Lisas skiva. Cirka 2 veckor innan den bästa dagen i mitt liv<3

/Desirée


Kommentarer
Postat av: sandra

och jag ska minsann med utomlands i slutet av sommaren med er. <33333

2010-06-09 @ 11:04:17
URL: http://kitlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0