2o1o-o6-11

Idag är det fredag!
Men hjälp.. det är redan en vecka sedan studenten :( , fast det känns ändå som en evighet.



Igår var jag hur som helst en stund på stan med Linnea och Ada. Käkade, spanade, shoppade (Adafick "shoppingarm" av för många kassar). Osv va.

På kvällen blev det att kolla lite fotboll med Linda då Adam hade match.
Jag kan fortfarande inte sluta tänka på det du (Linda) gjorde igår dock hahaha..
För skön.

Idag sådär då så åkte jag iväg till doktorn i lagom sur tid, kring 11. Fick veta att jag har skadat minisken och att jag har vätska i knät, jahaja. Ingen träning på tre veckor sa Alessandro, kan glömmas känner jag.
Tog en fika på Barizta med mor och mormor och sen blev det hem efter shopping på Kvantum.

Med Melissa Horn i öronen och relativit städat rum ligger jag och kollar igenom bilder på datorn.
Ska lägga upp ett till inlägg!

/Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0