Vad hände?

Vad händer med mig egentligen?
NEJ, det blev inte lugnt igår. Såklart! Vi drog oss ner på stan runt 11 och frös arslena av oss tills vi drog oss till Firman och drack. Men det var jul kul! (Att notera är även att mamma och Anette joinade in till slut).

"För att få ditt medvetande på plats har jag våran mor med mig hem på bussen. Hon bär vi mössa och är ganska glad. Dock inte gladare än Anette, hon tar liksom priset. Ha kul ikväll! / Syss".

Var det smset jag skickade iväg till bror någon gång mellan sluttapperna på kvällen. Vad är grejen. Men våran mamma är en väldigt lugn typ och det gillar jag!

Nu ska jag åka och shoppa i Stockholm. Rumpan av mig.



/ Desirée

Kommentarer
Postat av: sandra

Ungefär så här tycker jag det ska vara. Enkelt och liksom lättlagat. Inte flottigt så man mår illa direkt. Sen hur mycket av allt och hur många vi är vet jag inte men du kan ju ändra/ta bort om det är för mycket. Eller lägga till :D Vad säger du?



Västerbottenpaj (2pers) =

Tacopaj (2pers) =

Västerbottenpaj (2pers) =

Tacopaj (2pers) =

Stor sallad - avocado, rödlök, sallad, fetaost, gurka, tomat, oliver

(2pers) + vitlöksdressing =

4st baguetter (1pers) =

Ost till baguetterna, liten prästost etc (1pers)=



TILLTUGG

1dipmix, gräddfil, sourcream&onion chips (1pers) =

1dipmix, gräddfil, lättsaltade dippchips (1pers) =

Två bonjourostar (vitlök etc), lättsaltade kex (1pers) =

Brieost, kex till ost (1pers) =

Mögelost, kex till ost (1pers) =

Godis (1pers) =



Alla tar med sig det de vill dricka, läsk, alkohol.

2009-12-28 @ 19:38:37
URL: http://kitlas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra raring låter asbra, jag kan skriva en lista på vilka som tar med vad! Kan jag ringa imorn så kan vi bestämma mer? Musik måste någon fixa också! :D

Jag tror vi blir runt 10 personer till middagen men Elin pratade någonting om att Adrian och grabbarna ville komma? Så jag vet inte om det kanske blir att dra sig vidare till henne efter. Jag känner mig uber stressad!!

2009-12-28 @ 20:29:04
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0