The party don´t start until I get there

Fredagkväll!



Sitter just nu svettig hemma hos Liza i Enköping och ska alldeles strax hoppa in i duschen.
Vi har precis varit och tränat ett pass på deras Friskis, eller vad man nu vill kalla det, lite mer Pulsen över det.. ni i Bälinge vet vad jag menar ;) men bra var det!

Hur som helst, jag lyssnar på Kesha just nu och taggar för kvällen. Vi ska om någon timme hem till Lizas vän ett par tjejer och sen blir det att kolla utbudet här. Sen, sen, kan jag säga.. Blir det vitt fram till efter jul för min del! Jag har för att vara Desirée kört mig slut dom här helgerna. 

Men ikväll är ikväll som sagt, och jag kör spontant och hoppas på det roligaste :) Det är så man ska göra!

Imorgon blir det tidiga bussen för att sticka till jobbet.. Men jag får bita ihop käkarna ordentligt helt enkelt.
Den som är med i leken får leken tåla, som det brukar heta.


/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0