TGIF



Tack gode gud att det är fredag.
Idag ska jag mysa till det ordentligt!

Kom en timme för tidigt till skolan för att jag tyvärr inte visste att det var lucia framträdande, men det var ju bara kul att lyssna och dricka julmust. Dock kan jag inte säga att dom var så duktiga hehe.. Men söta var dom iallafall!
Sitter nu och har Engelska C och efter det har jag Bild. Sen ska jag raka vägen till doktorn och kolla min stackars mage.. Undrar vad det kan vara.
Och sen blir det möta upp Malin för att köpa present, och sen Elin för julklappsshopping och sushi!

Ska även hämta ut min linser och förhoppningsvis hinna med att hämta mitt överkast som kommit!

Ha en bra helg!

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0