svinet eller vaccinet

Igår tog jag vaccin sprutan i skolan. Och idag började jag min dag med lite hemskheter..

Vi hade en jätte rolig kväll igår ute på Vip där vi firade Lisa, dansade och skojade, och jag kom hem vid klockan 1 som en duktig flicka. Dock mötte jag ett par ansikten i skolan som hade ramlat in vid 4 tiden och till råga på det hunnit med lite vattenkrig, haha.

Hursomhelst så spydde jag, för att vara äcklig och ärlig, denna morgon och mådde hemskt. Men jag pallrade mig iväg till skolan för pepparkaksbakning och sedan åkte jag hem och vilade..

Ska jag då konstatera att jag ångrar denna spruta? Den dagen jag får svinet kanske jag kan avgöra..

Kvällen spenderades med Linnéa och vi bakade, lyssnade på julmusik och myspratade om juletider.

För nu är det bara en veckan kvar!




(Jag har fortfarande inte fattat alla mina hundra inställningar på mobilen, därav hemskt ljus)

/ Desirée

P.s (Jag är ledig imorgon så nu j ska jag sova ut!) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0