Sankta Lucia

Hon var ju brunhårig och italiensk, lucia! Kom ihåg när man var liten, då trodde man alltid att den med långt blont hår skulle bli det.. men så behöver det ju inte alls vara liksom. Säger jag nu när jag är 18 och egentligen inte ska bry mig.. haha.

Jag jobbade idag, bara fram till 3, men lite kosing blir det iallafall. Sen fick jag skjuts hem med Elin och hennes föräldrar vilket var gulligt. Och tur var väl det för mitt knä har börjat svullnat upp igen, och mamma tror att det är någon överansträngning.

Nu ska jag strax hem till Linnéa och kolla på Lucia på tv. Egentligen tänkte vi ta oss till Domkyrkan men vi orkade inte.

Nu sticker jag.

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0