Lilla lördag

Hej alla glada och alla ledsna!

Idag är det lill lördag, och första dagen på länge då jag tänker utnyttja den som en lördag också.
Det blir nämligen utgång för att testa på nya stället VIP här i Uppsala, så för tillfället sitter jag hemma at a la Malins plase och ska snart vidare till hennes klasskompis :) Vi blir ett par tjejer och förhoppningsvis orkar Linnéa med också, så ska bli riktigt kul! På mig har jag en tight klänning och kör converse, det känns liksom as skönt så, inga onda fötter här inte!

Dock har jag skola imorgon och nationella men.. What is tomorrow, comes tomorrow!

Nu ska jag ut och dansa !


Tänka sig va? vad stora vi blivit! (Malin och Desirée, and still going strong)

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får det trevligt ikväll älskling. Puss <3

2009-12-02 @ 19:05:37
Postat av: sandra

NOSTALGI. En sån där pyjamas som malin hade, hade jag med.

2009-12-05 @ 21:23:56
URL: http://kitlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0