Kenzas tävling

Hej allihop.

Här ligger jag och läste precis inne på Kenzas blogg om en The-Hills tävling. Jag lär ju inte vara den ända haha.
Iallafall så tänkte jag att jag skulle försöka mig på en lite motivering till varför just jag borde få den där The Hills boxen..


Jag vill alltså vinna den på grund av att jag absolut älskar den showen. Jag struntar i om det är på riktigt eller inte, för jag tycker det är as bra. Snygga människor, snygga kläder, snygga livsstilar, snygga catfights och hela fadderullan gillar jag. Och sist men inte minst ger dom där brudarna, och även killarna, en lite motivering till att orka ställa sig upp framför spegeln en december dag och snygga till sig lite och dessutom ge folk ett leende. The Hills är alltså inte bara riktigt bra tv, utan även terapi i en vanlig tjejs vardag!

Gå in på Kenzas.se och kika!


Nåja, snart ringer nog Elin och Linnéa så ska jag hjälpa dom att plugga lite. Vi får helt enkelt höras sen, för nu ska jag ner och äta lite peppisar.

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://LaurenConradVsKristinCavallari.blogg.se

2009-12-09 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0