Julstämning


Jag har äntligen fått sån himla julkänsla
helt plötsligt, jag antar att det beror på snön eller ja, frosten som färgar allt vitt.. Jag längtar till julafton, och mellandagarna på hotell i Stockholm och Nyår! hmmm.. Inte långt!

Kvällen igår var hur som helst rätt kul, men åkte hem vid halv 1, så jag är relativt pigg idag =), imorgon blir det runda två! Hur orkar jag egentligen? Jag som egentligen är rätt klen.

Ikväll ska jag försöka göra ett inlägg med alla bilder jag tagit typ den senaste månaden, jag har dom fortfarande inte på datorn, shame on me.  Men det är så många och roliga så jag måste!

Förresten, någon som har ett bra tips på ett gott té?

Nu sticker jag!

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Elin

Saknar dig med hjärtat <3. Blir det hotell övernattning på mellan dagarna? ;D Vi rings ikväll. Puss älskar dig!

2009-12-03 @ 12:14:11
URL: http://ejosefsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Rabarber grädd is the shit my friend ;-)!

2009-12-05 @ 09:58:34
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0