I took the step

Back!

Var och handlade lite med Elin och Adrian på Maxi fram emot kvällen, lite nödvändigt bara. Vi tänkte inte ställa till med för överdrivet det här året har vi sagt. Man har ju lärt sig sina misstag så att säga hehe..
Victorias Secret show var grym, men ogrymmare än förra årets tyckte både jag och L.
Efteråt tog vi fram till dukning och grejer inför imorgon, eftersom jag jobbar först vill jag EJ icke inte stressa ihjäl mig!



Så här är alltså mitt nyår tänkt: Klockan 6 är vi 12 brudar som börjar hemma hos mig med snittar, pajer, musik och drinkar. Vid halv 10 - 10 tiden sticker vi mot Elin där även cirkus 10 grabbar mfl anländer och där fortsätter vi alltså med drinkar, musik (ohja, hon har ny anläggning), och massa dans!
Dessutom har vi inhandlat två lådor med fina raketer som kommer underhålla oss i 10 minuter.
Jag känner på mig att det här kommer bli jätte bra!

Då hörs vi imorgon då! Min nya SOLO tidning skriker på mig att öppnas just nu..

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, raketerna var fina men i tio minuter höll dom ju verkligen inte på, snarare 2min. Pucko-grabbarna tände ju på båda samtidigt, smart asses :D haha. Puss gumman, tack för en underbar kväll! <3

2010-01-01 @ 14:27:17
URL: http://ejosefsson.blogg.se/
Postat av: Dessan

haha nej vet, haha men det va fan kul!

Och när vi skulle köra vattenfallet och grabbarna stod på bordet haha, ååhh det var så jävla lyckat!

Ringer sen, love love <3

2010-01-01 @ 15:57:34
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0