Free dag


Precis här ligger jag och tar det lilla lugna.
Efter ett flertal timmar i stan med mamma tog jag bussen hem och struntade i träningen. Varför?
Jo, för att imorse runt tio tiden hoppade en pms skrikande Desirée upp ur sängen och visste redan då hur dagen skulle sluta.
Ont i magen och lite trött sådär så jag behöver lite lugn. Men jag är så van vid att inte ta det lugnt att det blir långtråkigt bara efter en timme..

Lite julklappar skulle inte sitta helt fel!

Imorgon blir det lite jobb och sedan hem till morföräldrarna för att träffa släkten och äta massa julmat.
Och så kom jag på att det är sån tur att Åke och Annette födde lilla Linnea bara ett år innan mig. För då har man ju liksom alltid någon att äta den där extra kakan med eller liknande. Härligt värre kusin!

/ Desirée


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha du är rolig du! Jag dagdrömmer om hur julbordet kommer se ut....... köttbullarna som ligger i en stor hög, janssons som luktar i hela huset, prinskorven som väntar på att bli uppäten, rödbetssalladen som ser grann ut i sin färg haha! Det blir inte annat än asgott! =)

2009-12-18 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0