En kväll i december

Då är det bara en månad kvar tills Desirée fyller 19 "barre" som jag så fint vill uttrycka mig.
Inte illa!


Imorse när jag vaknade insåg jag vilken hemsk huvudvärk jag hade.. Ungefär som om någon vrider åt skruvar vid tinningarna. Så det var ju jätte mysigt tyckte jag, gick ner och lipade för mamma och gick upp till min säng
igen.



Istället för att ägna min dag till att trycka ipren och plugga, blev det att få denna sak att komma till liv. Och ja, trycka ipren..
Jag är en aning nöjd med min kreaktion, eller blus som man kallar det. Dock är den en aning ostrykt!

Imorgon blir det sushi och julklappshandling:), men nu: plugg.

/ Desirée

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0