andra advent


Bjuder på en gammal bild.. Jag är ju brunett igen förresten. Jag fick liksom aldrig till det med den gräsliga utväxten.. 

Hur som haver så har pappa äntligen fått sin nya laptop från jobbet så nu har jag fått tagit hans gamla.
Med det sagt alltså, så ligger jag just nu här i min säng och försöker plugga.
Naturkunskap, om rymden.. Nejtack!

Dagen har varit kort men ändå lång, jobbade fram till fyra. Och fick äntligen lära mig kassan, haha, yeey efter tre år! Så det blev en aning roligare då faktiskt.
Sen blev det snabbt hem och sedan tillbaka till stan för att gymma.
Så intressant! ;)

Imorgon blir det skola, sen SJ studiebesök, sen träna med Liza och sedan Sushi. mmm.

/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa Du vet väl att vi Brunetter har mycket roligare än blondiner :D! hihi du snart är det ju jul,nyår och födelsedagar Det blir väl gos?



Pussar hoppad du har det gos..

2009-12-07 @ 18:34:46
URL: http://lindapajunen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha precis min mening! ;)

ja åh det ska bli så härligt, hörde att ni blir i Sverige.. vore härligt att fira in nya året tillsammans!



Annars är det jätte bra, och jag hoppas allt är bra med mig med. PÖÖSS

2009-12-08 @ 21:42:27
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0