26 27 28 dec

26 - Desirée fyndar kläder i Stockholm med käre vän och har det allmänt mysigt. Vid 8 blev det förkrök hos Ada med musik och taggning. Sista hållplats blev Kalas där kvällen tog en annan vändning än vad man först trott. Norska bandykillar, drinkar lagret runt hela kvällen och det slutate himla kul. (och började med för den delen).



27 - Desirée jobbar mellan halv 12 och 3. Malin och välbekanta och saknade ansiktet Lisa Norgren kom hem till mig för deg och prat framför tvn. En lugn kväll helt enkelt.

28 - Desirée jobbar mellan halv 12 och halv 5. Får ont i knät och blir rätt lack på bossen. Ny tjej på jobbet som är snäll och rolig, gjorde dagen lite. Liza kom in för lite käk och sedan mötte jag upp henne för fika och lite shopping. Hittade nyårsklänningen, yes.

Efter hundratals samtal till höger och vänster, och nyåret rätt spikat ska jag nu se Valkyria och äta pizza med mor, far och mig själv. Adam och Linda äter tacos och håller handen. Samtidigt. vilken konst. 

Nej det var faktiskt lite jobbigt att skriva på det där viset. Som när man skriver en bok eller något.
Somsagt har jag iallafall haft ett par riktigt härliga dagar här precis!

/ Desirée 

Kommentarer
Postat av: Ada

hahah..varför minns jag inte dom där bilderna? hmmmmm

2009-12-30 @ 10:20:43
Postat av: igen

haha det är ju från firman! haha det förklara varför jag inte kom ihåg ju! haha typ stalker dig med kommentarer yeeeeaah

2009-12-30 @ 21:57:29
Postat av: Anonym

haha go on with the comments!



Haha fyfan Ada, minnet.. minnet! Och våra morsor som klampade in bara sådär liksom..Men du, morgondagen säger att vi kommer ha riktigt kul tror jag xD !

2009-12-30 @ 22:44:27
URL: http://desireecarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0