25 december



Åh vilken mysig julafton jag hade igår. Och jag fick jätte fina julklappar. Tack<3!
Jag fick faktiskt precis det jag önskade mig, Tomas Sabo armband med en klacksko berlock, röd mjukisdress, jätte mysiga tofflor, pilates video och boll (haha), 500 kronor på Skoaugust plus massa annat av storebror, en rosa termos och ja, massa mer.
Och mina nära och kära blev även riktigt glada för sina, så jag lyckades rätt bra med mina köp!
Men bilder lägger jag in vid tillfälle!


Nu ska jag äta frukost, sen ska jag och mamma åka iväg och träna och sedan får dagen bli som den bli.
Och faktiskt, vilket blev ändring på mina planer, så blir det nog lugnt ikväll. Nog! Skulle egentligen dragit ut, men eftersom Ada fyller imorn drar vi fram det en dag istället ;).

NU SER JAG FRAM EMOT NYÅR TJEJER! åhhh<3


/ Desirée

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du hade en fantastisk julafton igår! Synd att vi inte kommer hinna ses så mycket innan skolan men du får gärna slå en pling efter 6.e så kan vi kanske äta middag här någon dag?



Jag packar inför Finland imorgon och tvättar iför Oslo. Är bara hemma några timmar på onsdag och sedan beger jag mig till Arlanda once again. Hehe!



Ha ett fantastiskt nyår kära vän. Du är guld värd!

2009-12-25 @ 18:16:28
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0