6 dagar kvar

Hola! Dagen har varit helt ok.. Skoldagen flöt på rätt bra ändå, med dom där grupperna och skit, något positivt iaf!
Drog sedan ner på stan vid tre tiden och tog en fika med hanna linnea sofia sofie och camilla, så himla länge sen nu. får börja ta en sån där "pullisfikadag" igen. Eller åtminstone ses oftare!
efter fikat drog jag och linnea oss vidare till Cupido och käkade wok (ovanligt) där vi även fick fin besök av Sofia LB, och sofia du är inte ensam om dina behov, I promise you! haha
Efter det gick jag hem till Natta och väntade på att dansen skulle börja. Kl 8 gick vi dit, dansade, träffade på maffia-killen och sedan drog jag vidare hemåt.
Nu sitter jag här , trött som en... (?) och har precis duschat.
Ser fram emot morgondagen, slutar tidigt. ska klippa mig, och sen fest hemma hos Elin. Skojskoj!


IAF,, nu äre bara 6 dagar kvar!!! Malin fatta, vi åker till Tunisien på onsdag, Wiiiie! :D längtar!

image2


ja, härligt ska det bli!

Aeeej, ska sussilulla nu. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0